עמוד הבית נושאים אחרונים הודעות אחרונות חיפוש faq לאתר עושים תקשורת  

מגמת מדיה ופרסום Forum



הרשמה | שכחת את סיסמתך   open id
Messages in this topic - RSS

עמוד הבית » פורום מגמת מדיה ופרסום » פרסומות זכירות ואהובות-מסר,מדרג השפעות

הפורום הינו מקצועי ומיועד למורים
|
13/03/2014 18:55:11

ורד אורגיל
ורד אורגיל
Moderator
Posts: 1467
הפרסומות הזכורות והאהובות: הקשישה של yes מובילה

גיאוקרטוגרפיה: הוט ו-yes ניהלו השבוע "קרב" פרסומות על המסך, והיו צמודות מבחינת רמת הזכירות אליהן
13/03/2014 /

בראש טבלת הפרסומות האהובות והזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת הלוויין yes, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, שבה אישה קשישה מבקשת מבחור צעיר לעזור לה להיכנס לדירתה לאחר שהיא לא מוצאת את המפתח שלה. הבחור נכנס דרך החלון ופותח את הדירה לקשישה, אך לבסוף היא מתגלה כשודדת מתוחכמת. שיעורי האהדה לפרסומת (19.4%) נמוכים ב-10% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.2%, בעוד ששיעורי הזכירה לפרסומת (7.2%) נמוכים ב-30% מהממוצע החצי שנתי, העומד על 10.8%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי על המסך מתקיים "קרב ענקים", באמצעות שתי פרסומות מושקעות של yes ושל חברת הכבלים הוט, אשר צמודות מאוד הן ברמת ההשקעה והן ברמת הזכירות. יחד עם זאת, ז'אנר עולם הטלוויזיה מחו"ל המשתקף בפרסומות של yes, גובר הפעם ברמת האהדה על פני ז'אנר עולם הטלוויזיה הישראלי, המשתקף בפרסומת של הוט.
השקו מציין כמעניין את הכניסה של הפרסומת של כי"ל, שנכנסה השבוע למדד. "הפרסומת, שהיא בעיקרה הסברתית, הצליחה בכל זאת להיכנס למקום האחרון ברמת הזכירות, למרות שבאופן מסורתי פרסומות לענפים אלה אינן מצליחות בכך".





http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000924102
0 קישור קבוע (Permalink)
|

עמוד הבית » פורום מגמת מדיה ופרסום » פרסומות זכירות ואהובות-מסר,מדרג השפעות





Powered by Jitbit Forum 7.1.4.0 © 2006-2011 Jitbit Software